Vonné etikety

Novinka na trhu sú etikety aromatické, ktoré inzerujú vôňu produktu. Bez otvorenia balenia môže zákazník cítiť nie len parfumy, kozmetiku, ale aj sviečky alebo produkty potravy. Populárna vôňa ovocia, levandule alebo zeleného čaju je stále viac módna ako aj nežiaduce pachy korenín, pizze, chleba alebo nového auta. Aromamarketing je v súčasnej dobe najrýchlejšie rozvíjajúci druh propagačných a reklamných produktov. Vône sú aplikované bezfarebným lakom priamo na etiketách. Vône sa uvoľňujú postupným trením etikiet. Základných dostupných vôni je viac než 150 druhov napr.: stromov, bylín, korenia, kvetov aj menej štandardných ako je vôňa pizze, čokolády a feferóniek







Ako prebieha výroba etikiet 
Pozrieť fotogalériu

Oslovila Vás naša ponuka etikiet?

Vypracujeme Vám bezplatne cenovú ponuku